همه چیز از همه جا

هر چیز خواندنی

همه چیز از همه جا

هر چیز خواندنی

اقدام شایسته ۹۰ در شبی که عادل وقت اضافه آورد

اقدام شایسته ۹۰ در شبی که عادل وقت


 اضافه آورد




ویژه برنامه نود برای هفتاد و چهارمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی روی آنتن رفت که عوامل این برنامه فرصت اندکی برای آماده کردن آیتم های دیدار این دو تیم داشتند و البته بخش عمده ای از آنها به این برنامه نرسید و به دوشنبه شب موکول شد!

به گزارش خبرنگار مهر، تهیه کننده برنامه نود دوشنبه شب گذشته وعده داد پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ویژه برنامه ای برای این دیدار خواهند داشت که پنجشنبه شب روی آنتن خواهد رفت. با این حال پیش بینی می شد که به دلیل زمان نامناسب بازی استقلال و پرسپولیس که ساعت ۱۸ روز پنجشنبه آغاز شد، عوامل ۹۰ نتوانند آیتم های مورد نظر را به نحوه شایسته ای آماده کنند.

همین امر سبب شد تا بخش هایی که مورد نظر عادل فردوسی پور بود برای این برنامه آماده نشود و تنها بخشی از آیتم های بازی استقلال و پرسپولیس برای بینندگان پخش شود. با این حال فردوسی پور و همکارانش با دعوت از حسین کلانی بازیکن پیشین پرسپولیس و جواد قراب پیشکسوت باشگاه استقلال بخش ابتدایی این برنامه را به خوبی تامین کردند اما برای بخش های بعدی به مشکل خوردند.

حسین کلانی و جواد قراب که صحبت های خود را به همراه مرور خاطراتشان از بازی ها و گل های خود در دیدار استقلال و پرسپولیس مطرح می کردند، در طول برنامه بارها از مسئولان فوتبال و مدیران باشگاه ها خواستند که به پیشکسوتان بیشتر از گذشته بها بدهند. حسین کلانی هم پیشنهاد کرد از پول هنگفتی که در فوتبال هزینه می شود، بخش کوچکی برای پیشکسوتان هزینه شود.

در ادامه برنامه نود محمدحسین میثاقی گزارشگر این برنامه در زمان پخش دیدار استقلال و پرسپولیس به میان کودکان سرطانی مرکز محک رفته بود و در حین بازی با آنها گفتگو کرد. اقدام شایسته برنامه ۹۰ به همین ختم نشد و گزارشگر این برنامه با حضور در میان جانبازانی که بارها در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند و حالا روی تخت بیمارستان بودند، دقایقی هم با آنها در مورد این دیدار و مشکلاتی که برای حضور در ورزشگاه دارند گفتگو کرد.

شاید نقطه روشن برنامه پنجشنبه شب نود همین حضور در میان کودکان سرطانی و جانبازان بود، چرا که سایر آیتم های این برنامه یا به پخش نرسید یا به صورت ناقص روی آنتن رفت. بخش های زیادی از برنامه از جمله مصاحبه مربیان و بازیکنان هم با وجود تلاش عوامل این برنامه به پخش نرسید و فردوسی پور مجبور شد دو دقیقه زودتر برنامه اش را تمام کند چرا که دیگر آیتمی برای پخش آماده نبود! این در حالی بود که او همیشه وقت کم می آورد.

خداداد افشاریان کارشناس داوری این برنامه نیز با تقدیر از عملکرد علیرضا فغانی و همکارانش برای قضاوت بدون حاشیه بازی استقلال و پرسپولیس در مورد صحنه اخراج مهرداد اولادی اعتقاد داشت که فغانی سخت گیری کرده و می توانست این بازیکن را با کارت زر جریمه کند. همچنین فغانی باید در یک صحنه به علی کریمی کارت زرد نشان می داد که این کار را انجام نداد.

سوال نظرسنجی برنامه نود هم این بود که " کدام گزینه را مهمترین عامل بازگشت نتیجه داربی می دانید؟" . در این نظرسنجی که نزدیک به ۳ میلیون شرکت کننده داشت، ۷۸ درصد از شرکت کنندگان به تعویض های دنیزلی و درخشش بازیکنان پرسپولیس رای دادند و ۲۲ درصد نیز به غرور بازیکنان و کادر فنی استقلال رای دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد