همه چیز از همه جا

هر چیز خواندنی

همه چیز از همه جا

هر چیز خواندنی

مراقبه مغز را پرورش می دهد

مراقبه مغز را پرورش می دهد

محققان دریافته اند که ذهن ورزی ، مکاشفه یا مراقبه، علاوه بر ایجاد آرامش و حال روحی خوب درافراد، باعث عملکرد هرچه بهتر افراد می شود؛ چرا که ساختار مغزی را دستخوش تغییر و تحول می کند . افرادی که مراقبه می کنند می گویند این ورزش روحی وذهنی باعث ذخیره توان و انرژیشان می شود و برخی مدعی اند که به خواب کمتری نیاز پیدا می کنند . در بسیاری از تحقیقات و پژوهشها ثابت شده که مغز درخلال مراقبه و ذهن ورزی نحوه عملکرد متفاوتی پیدا می کند . الگوها و ساختارهای امواج مغزی تغییر می کنند و قالب های برانگیختگی عصبی تنظیم و هماهنگ می شوند.

دنیای ذهن

اندیشه و افکار به منزله وسایلی هستند که از طریق آنها قادر به تبادل انرژی، با جهان و کیهان هستید . ایا باور دارید که اندیشه هایتان از انرژی برخوردار هستند ؟

به لحاظ علمی ثابت شده که انرژی فکر و اندیشه مثبت به شکل مراقبه و خلسه گروهی از میزان جنایات و خلاف ها به نحو چشمگیری می کاهد.

در تحقیقاتی که انجام شده است مشخص شده که مراقبه می تواند تأثیری روی کاهش میزان جنایات داشته باشد . طی این تحقیقات میزان وقوع جنایات تا 25 درصد کاهش یافته و همین مراقبه به لحاظ علمی به عنوان وسیله ای بسیار موثر برای کاهش چشمگیر تمایلات و انگیزه های فردی گروه زیادی در رابطه با ارتکاب جنایات متغیر، شناخته و ثابت شد .

هر اتفاقی که در زندگی تان به وقوع می پیوندد ارتباط مستقیمی با نوع انرژی دارد که از طریق آنها با دنیا و کیهان در ارتباط هستید و مبادله می کنید .

اگر فکری به ذهنمان راه یابد و بتوانیم به سرعت آن را به عنوان انرژی فکری منفی مورد شناسایی قراردهیم ، قادریم به راحتی آن را از ذهنمان دور سازیم. البته تکنیک های متعددی برای غلبه بر انرژی فکری منفی و خلق انرژی فکری مثبت وافر در زندگی مان وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد