همه چیز از همه جا

هر چیز خواندنی

همه چیز از همه جا

هر چیز خواندنی

بهترین کار را انجام دهید.

بهترین کار را انجام دهید.



کاری را که دیر یا زود باید انجام دهید همین الان انجام دهید هر سنگی که در برابر شما قرار دارد بهتر است زودتر آن را بغلتانید. بسیاری از این کارها فقط یک ساعت وقت شما را می گیزند ولی ترس مانع از عملکرد بسیاری از افراد می شود چون وقتی با مشکلی روبرو می شوید و اقدامی نمی کنید عملاً آن را برای خود بزرگ کرده اید پس همین الان زمان دست به کار شدن است یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید: «هر کاری که ارزش انجام دادن ندارد می ارزد که آن را به بهترین شکل انجام دهید.» افراد زیادی در کسب و کار خود بسیار موفق اند و بخت و اقبال همیشه با آنهاست نه به این دلیل که خیلی خوش شانس هستند بلکه به این دلیل که هیچ قسمت از کار خود را کوچک نمی شمارند و همه کار را به نحو احسن و کامل انجام می دهند و در همین حال افراد دیگری کسب و کار مشابه آنها را دارند و همیشه در فقر به سر می برند چون آنها کار خود را نصفه و نیمه و با بی دقتی انجام می دهند. جاه طلبی، انرژی، مهارت  هنر و پشتکار همه شرط لازم برای موفقیت حرفه ای هستند.

بخت و اقبال همیشه به افراد شجاع رو می کند و هیچگاه کسی را که به خودش کمک نمی کند یاری رسان نخواهد بود. با تنبلی و منتظر معجزه شدن دو معجزه در انتظار شما خواهد بود، یا زندان یا گوشه ای از خیابان. از تنبلی عادت های بد متولد می شود و به مردان لباس ژنده و مندرس می پوشاند.

مرد فقیر بی خانمان و ولخرج به مردی ثروتمند می گفت:

«من کشف بزرگی انجام داده ام، در دنیا پول کافی برای همه ما هست، اگر این پول به مساوات بین همه مردم دنیا تقسیم شود و البته باید این کار انجام شود و همه ما با هم خوشبخت و خوشحال زندگی خواهیم کرد.»

اما مرد ثروتمند به او گفت:

«اما اگر همه مردم مانند تو زندگی کنند همه پولهایشان را بعد از 2 ماه از دست خواهند داد. و آنگاه چه باید کرد؟»

مرد فقیر گفت:

«البته اما آن هم راه حلی دارد دوباره همه پول ها را به مساوات تقسیم می کنیم!؟»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد