همه چیز از همه جا

هر چیز خواندنی

همه چیز از همه جا

هر چیز خواندنی

قدرت خود را پراکنده نکنید


 قدرت خود را پراکنده نکنید

 
 یکی از توصیه های اکید این است که تمام قدرت خود را فقط بر روی یک کسب و کار متمرکز کنید. باید با اطمینان و اعتقاد به کاری که دارید روی هدف خود کار کنید تا بتوانید موفقیت ها را لمس کنید. تلاش مستمر همراه با اراده قوی شما را به مقصدی می رساند که در رویای خود تصورش را داشتید.

وقتی فردی (به خصوص آقایان) افکار خود را روی اهداف مختلف تقسیم نمی کند و همه تمرکزش روی یک هدف بزرگ است آنگاه ذهنش به طور مداوم دستوراتی برای بهبود اوضاع صادر می کند و این همان چیزی است که سبب رونق کسب و کار چنین فردی می شود. ولی اگر این شخص اهداف مختلفی داشت افکارش با دو جین موضوع مختلف مختل و منحرف می شد. افراد زیادی فرصت ها و بخت اقبال را از دست می دهند چون خود را با چندین شغل به طور همزمان درگیر کرده اند و هیچگاه وقت کافی برای تمرکز روی، پیشرفت و افزایش مهارت در یکی از این حرفه ها را نخواهند داشت. یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید: «با یک دست چند هندوانه می توانی برداری»

شاید شما یکی از افراد چند شغله باشید که به خاطر نیاز مالی مجبور باشید دو یا چند شغل مختلف داشته باشید خوب اگر به خاطر هدفی بزرگ به صورت موقت این کار را انجام می دهید بحث دیگری است هر چند توصیه من به شما این است که اگر می توانید قناعت کنید و وقت و تمرکز خود را بر روی هدف اصلی و کسب و کاری که می خواهید داشته باشید بگذارید و سعی کنید مهارت ها و دانش خود را در یک زمینه تخصصی خود تقویت کنید آنگاه احساس خوبی خواهید داشت و آینده ای روشن انتظار شما را خواهد کشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد